En Snodd Quiz

1. vad heter du?
Det upp till dig att lista ut

2.vad är det för färg på byxorna du har på dig?
har inga byxor på mig

3.vad lyssnar du på just nu?
Chris Brown- Take You Down

4.vad gjorde du igår kväll?
Var hemma med en kompis som flätade mitt hår

5. vad var det senaste du åt?
Hembakad Pizza

6. hur är vädret hos dig just nu?
MÖRKT =(

7. den sista personen du talat i telefonen med?
En av mina bästa tjejkompisar Emma

8. det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Svårt, Allt räknas egentligen. Men okej, hans Blick, eller läppar. Händer är viktiga

9. gillar du personen som skickade detta till dig?
Jag snodde den =$

10. hur mår du idag?
Bra bra =D

11. vilken är din favoritdryck?
Vatten

12. favorit alkoholbaserad dryck?
Tequila med citron och salt så klart

13. favorit sport?
Sport?!?! Sänggympa räknas det?

14. hårfärg?

Brunhårig

15. ögonfärg?
Gröna, men skiftar ibland beroende på humöret ;)

16. soluppgång eller solnedgång?
Det beror på vem jag är med

17. syskon å deras ålder?
Nopp, Ensambarn

18. favoritmånad?
Oktober

19. senaste filmen du såg?
Twilight, Underbar romantisk film

21. favoritdag på veckan?
Lördag

22. favorithobby?
Lata mig

23. är du för blyg för att bjuda ut någon?
Ibland, Det beror på hur intresserad jag är.

24. favoritlåt?
Oj, Svårt det sååå många

25. sommar eller vinter?
ehhh, SOMMAR!!!!!

26. kramar eller kyssar?
Det ska vara rätt personer på båda

27. förhållande eller one-night stands?
Förhållande

28. choklad eller vanilj?
Choklad, gärna insmetad på .....

29. vill du att dina vänner ska svara?
på vad?

30. vem är det störst chans att hon/han svarar?
okej förstår inte den här frågan ... Skumt

31. vem är det minst chans att hon/han svarar?
förstår fortfarande inget!

32. hur bor du och med vem/vilka?
bor i en 3:an med mamma och hennes man

33. vad läser du för böcker?
Allt, mest erotiska noveller

34. hur ser din musmatta ut?
vilken musmatta pratar vi om nu då?

35. favoritspel?
Oj. ALLT. allt från the sims till WOW till CS GTA

36. kan du nudda din näsa med tungan?
Japp, fast min piercing är lite i vägen

37. kan du korsa ett öga åt gången?
Japp..

38. är du romantisk?
Absolut, men gillar också the ruff stuff

39. skulle du säga själv att du är lycklig?
Definitivt =D

40. vilka har du sänt detta mail till?
ingen! Min blog räcker

41. vad ska du göra imorgon?
Jobba, Sitta på möte. Drömma bort...

42. vad är klockan när du svarar på detta?
16:00

Kommentarer
Postat av: IZZAH

Hej ! Jag vet att vissa hatar sånna här inlägg, men det e inte säkert att just du gör de så jag chansar

Jag är med i en tävling där jag har chansen att bli personliga blogg 2008 åh det skulle vara väldigt kul

om du ville hjälpa mej med detta så klicka på denna länk = http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-rosta.html åh rösta på izzah.blogg.se



Åh sen tänkte jag även berätta att du hjälper inte bara mej utan att du skriver en kommentar i röstnings inlägget att du har röstat

så har även du cahns att vinna ! :P

Det du har chans att vinna en lyxig överraskning låter inte detta skojjsigt ?

Jag e i alla fall väldigt tacksam i fall du skulle villa hjälpa mej att lägga in en röst på min blogg izzah.blogg.se

Tack på förhand åh ha det bra ! ! ! :D

2008-12-04 @ 03:39:30
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0