7 sets vibrator, Underbar present

fyllde år för Hmm 3 månader sen men fick en present av en god vän i extremt efterskott.. Men jag blev så lycklig när jag fick den att jag glömde bort att det hade tagit så långt tid att få den.
7 st olika vibratorer. Allt från nyckelringar till kontroll driven vibrator. Visa av de kan jag ta med mig utan att det märks. Det bästa av allt var allt ALLA har en sån kraftig vibrator att man kommer otroligt snabbt. Dessutom kom de med batterier.

Älskar mina leopardmönstrade vibratorer. 

(okej jag vet att en vibrator kan inte ersätta en mans plats, men tro mig, den har fått mig att komma på en sån sätt som några andra inte har)

Vet inte vart den är köpt eller var den kostar. Men tjejer, Vibratorer är en underbar uppfinning för oss alla.

Vet att det är en vibrator sett. Men saknar den där känslan att ha de båda. Den där lilla extra som Bunny Dildon har, 2 i en
Betyg: ♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0