Mat & Sex.. Sexiga Tips?

Jag älskar sex, och älskat mat. Att plusa de två låter som en dröm. MEN allt går inte att lägga ihop. Det kan bli kladdigt, osexigt. Helt enkelt finns det saker som man inte blandar tillsammans med sex.
Choklad är en super bra tips det sexigt. Choklad innerhåller ett ämne som man kan säga är lust givande.
Något Väldigt Sexigt var något jag provade för ett tag sen. Jag hade min favorit choklad som är Marabou med bubblor i munnen. Den smälter sakta, jag bet den inte. Samtidigt som jag hade sex. Det var fantastisk.
Grädde har jag provat, men tröttnar ganska snabbt på själva gräddsmaken. Glass på känsliga delar är Jätte roligt (och kalt) Jordgubbar och sånt ser jag mer som en dekoration för kroppen. Men något som var riktigt kul och leka med var en IS BIT. Han lekte med den i mina känsliga delar när de var som varmast. (dock smälte Isbiten ganska snabbt) Men det var roligt. Rekommendation där!
Jag Älskar Citron så att pressa citron på honom och slicka upp det med salt och en Tequila shot är en Dröm helt enkelt. Det är min nästa Mat&Sex steg. Men mycket mer än så har jag inte testat..


Har du någon kul tips jag kan testa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0