Måste Skriva av mig, annars bryter jag ihop!?!?!

Har inte varit så aktiv i min blogg på sistonde för jag har faktisk inte haft ork att bry mig om något!
 
I söndags sov jag med killen hade det mysigt och bra 2 ggr sex och allt... i måndags tog det slut!?!?!?!
Jag var bestämd och sa till honom att inte höra av sig, om han nu vill att vi ska gå skilda vägar klarar jag inte av att ha kontakt med honom thats the thing.. min tisdag spenderade jag liggande i min säng och kollade på Serie och filmer. undvek att svara på mina tjejkompisar sms och samtal för jag orkade veeeerkligen inte med frågor som "hur går det mellan er" och jag svarar "nee det slut" och de ska säga " meeen åh gumman hur mår du? behöver du prata? vad hände?"  ibland vill man höra sånt. just vill jag inte det. jag vill inte höra något alls. vill försvinna för att slippa alla jobbiga frågor!!!!!!!

Han hörde endå av sig igår på tisdag morgon, han ville veta om jag var säker på mitt val att inte ha någon kontakt. JA DET ÄR JAG !!!!!! sen hörde han av sig vid 21:30, sa att han inte kunde låta bli han ville bara veta hur jag mår och vad jag gjorde och sa att han saknade mig (SKIT SNACK). hur som helst. idag har han inte hört av sig alls. och självklart inte jag heller.. jag trodde det skulle vara lätt. jag har varit upptagen hela igår (med mina filmer) och idag med lite allt möjligt allt från att dra runt kablar i huset  till jobbat. allt för att vara sysselsatt.

MEN, imorgon har jag prov i ämnet människan socialt och kulturellt, provet är av kommunikation där bland annat står det om kommunikationen om mannen och kvinnan.. då dyker han plötsligt upp i mina tankar.. kl är 00:00 och ingen kontakt.... det var ju det jag  ville.. men men men, jag trodde jag skulle vara starkare...
mitt hjärta slår jätte fort. vad gör han, med vem är han, vad har han gjort, vem har han varit med, hur gick jobbet, vad ska han göra...
jag vill veta allt det..

Men NEJ Jag ska INTE höra av mig! då bryter jag min regler och ger utrymme för han och bryta den samt att inte ta mina ord på allvar. men just nu kan jag inte koncentrera mig på något annat än att skriva och skriva och skriva och få ut alllllllllllt för att kunna sova idag utan att han några bekymmer kvar i hjärtat.

om jag inte skriver det här, vet jag att jag kommer att sms han. SÅ nej, Kära blogg du får stå ut med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0